dijous, 6 de novembre del 2014

Visita al Museu de Sa Bassa Blanca

Ahir els alumnes de 3r i avui els de 4t hem anat de visita al Museu Sa Bassa Blanca de la Fundación Yannick i Ben Jakober a Alcúdia. 

A la Sala Sokrates hem pogut observar, interpretar, comentar i entendre els quadres i les escultures que hi havia exposats.
Ens han explicat que en Sòcrates era un filòsof grec i que els filòsofs es fèien i es fan preguntes sobre tot el que ens rodeja.





Al parc d'escultures Zoo hem fet un joc de pistes en equips. Per resoldre correctament les proves i arribar al final ha estat molt important llegir amb atenció i entendre bé les tasques a fer.



Ah!!! Se'ns oblidava...

  Què us ha semblat la sortida? 



Què és el que us ha agradat més?  

A veure qui s'anima a explicar-ho  i fer algun comentari sobre la visita....

44 comentaris:

  1. Hola a tots soc en Nabil de 4rtb avui ha estat una excursio genial me a encantat gracies Paula.

    ResponElimina
  2. Hola Paula ara me he despertat perque estava dormint jjeje ve ha jo me ha encantat ses. figures amb es lloc me agues agradat veure mes coses perque se me ha passant volant com una hora .
    Adeu
    fins dema<3 4tb
    NEREA.

    ResponElimina
  3. Hola Paula l'excurció va ser genial!!!!!! El que més m'ha agradat va ser el parc d'escultures.
    ADEU!!!!!!!

    Niki

    ResponElimina
  4. Hola Paula l'excurcusió va ser molt divertida.
    El que mes m'agradat ha estat fer aquella actividad amb grup, el mes ma fet mes rillalla ha estat quan anavem corensos per sercar el hipopotam i el teniam varem fer una volta molt llarga per sercarla.
    Tambe m´agradat veure el museu tenia moltes coses per exemple:
    el xupeat del gegan,els esquelets de el rinoceron...
    Bono adeu.
    FATIMA

    ResponElimina
  5. Hola Paula som en Jordi de 4tB l'excursió a la Bassa Blanca em va agradar molt. El que em va agradar més va ser el parc de les escultures!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  6. Hola Paula soc na Marta de 4tB i la excursió de la bassa me va agradar molt lo que me va agradar mes va ser la jincana adeu!

    ResponElimina
  7. Hola soc en Joan l escurcio va ser molt guay. El gue mes em va agraddar va ser aquell joc de contestar les preguntes .varen corre molt sobre tot ens ho barem passar MOLT BE !!! A la sala sokrates el que mes em va agradar va ser el fossil de rinoceront

    ResponElimina
  8. Hola som en Pau i l'excursio va ser una passada.El que mès em va agrada va ser l'excultura del camell.Tanve en va agrada l'excalet del rinoseront

    ResponElimina
  9. Hola som en Marc Martin de 3r B i lo que me va agradar molt l'escultura del cavall i l'altra és el ca. També l´ esquelet del fòssil de rinoceront. Adeuuuuuuuu i gràcies per preparar l'excursió.

    ResponElimina
  10. Hola jo soc n'Imane 3rB .LO que mes m'ha agradat molt són les escultures i els cascos.M'ha agradat tot del MUSEU DE SA BASSA BLANCA. ADEUUUU .

    ResponElimina
  11. Bon dia som na Mia de 3rB. M'han agradat molt les escultures del ca , el moix ,el cavall. Tambe m'ha agradat la monitora que mos va explicar totes les escultures. I la sortida m'ha encantat molt.

    ResponElimina
  12. Hola som en Gabriel i n'Ivan de 3r B. L' excursió va ser molt interessant, molt xula i divertida.A nosaltres nos va agradar mes el ca. També nos va agradar molt el cavall.Mos ho varem passar MOLT BÉ!!!

    ResponElimina
  13. Hola som en Marc som de 3rB de l'excursió me va agrada tot. Però lo que més m'ha agradat mes va se l'escultura del arbre de cascs i també el ca.

    ResponElimina
  14. Hola soc n'Alejandro soc de 3rB l'excursió mos va agradat a tots els nins.Un quadre era de coses reciclades i li vaig dir que aviaun cuadre de xiclets.

    ResponElimina
  15. Hola som na Nuria i som de 3r B. La visita de sa Bassa Blanca va ser impressionant amb les escultures. L'esculture de el elefant va sar la came va agradar mes.Adeu.

    ResponElimina
  16. Hola som n'Abi som de sa classe de 3rB. M'ha agradat molt l'excursió però el que mes m'ha agradat es aculture que mes ma a agradat es el ca i el cavall.

    ResponElimina
  17. Hola som na Neus som de sa classe de 3rB. Lo que mes m'ha agradat de la excursió es el cavall era molt guapo i també m'ha agradat la teva publicació

    ResponElimina
  18. Hola a tots !!! Soc la practicant de 3rB, N'Àngela. Mai havia estat al Museu de la Bassa Blanca i em va agradar molt. El jardí de les escultures fou una de les coses que em va cridar més l'atenció per les grans dimensions d'aquestes. També m'agradaria destacar l'espai Sòcrates, un espai molt màgic.

    ResponElimina
  19. Hola, som na Laura de 3r B i quan vaig anar a l'excursió tot era molt bonic.Gracies a na Xisca varem veure escultures de granit de colors.Dins varem veure cuadres fets de pintura i també escultures d'osos.

    LAURA.




















    ResponElimina
  20. Hol som n'Ariadna som de 3r B. I m'ha agradat molt l'escultura del cavall perque m' agradan molt els cavalls.Tambe me va agradar el ca i el moix . Adeu!!.

    ResponElimina
  21. Hola som n'Izan de 3rB. El Museu de se Bassa Blanca es precios les escultures del Ca, l'hipopotam,el COO2,una xupa gegant,i un bou.

    ResponElimina
  22. Hola som na Yanira de 3rB. Em va agradar molt la excursió a la Bassa Blanca .El animal que mes em va agradar es el elefant . I les escultures que em varen agradar mes varen ser el CO2, els cans , el esquelet del dinosaure ,la cortina de diamants ,la xupa i se escultura dels cascos .

    ResponElimina
  23. Hola som en Kevin som de 3r B. L'estàtua del ca li deim la talla XXXL . Varem veure l'estàtua de un moix del Antic Egipte .Hi havia un rinoceront de tot un fòssil que era molt gran . Em va agradat molt !!!!!!

    ResponElimina
  24. Hola som en Carles som de 3rB. El museu de sa Bassa blanca me va encantar, especialment l'escultura del bou perquè ses banyes son molt grans i tambe se granota gegant.

    ResponElimina
  25. Hola som na Carla y na Lucia de 3rB.Som na Lucia i m'han agradat aquestas esculturas que son:l' elefant,el ca i el cavall i tots estaven fets de granit de color. La xupa dorada que era de fusta tambe me va agradar.
    Som na Carla i a jo m'han agradat el doble que na Lucia:el rinoceront d'ossos de veres,L'escultura que va sobre la mort,el cavall,l'elefant,el ca , el moix i la cortina de vidres.


    CARLA I LUCIA
    ADEU I GRACIÉS PER LLEGIR AQUEST COMENTARI NOSTRO ADEU I UN BESO.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  26. Hola som n'arnau de 3r B. L'animal que mes me va agradar va ser el cavall. Les escultures eren raaaaaaaaaares perque no son iguals. pero eren molt guapes hi avia una xupa gegant !!! i mo vaig pasar molt be ADEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  27. Hola som en Sergi i vaig a 3r B . L´animal que mes me va agradar va ser el cavall.Les escultures eren raaaaaaaaares perque no son iguals.Tot va ser guapo per exemple el COO2 els cans morts per la iava. I el rinoceront i la cortina de vidres tenien com una comunicassio o reunio.No varem entrar dedins domes entraven els dimarsos pero varem jugar a un jerdi.I MO VAIG PASSAR MOLT BE.A i lo que mes me va agredar va ser eis animals.Gracies Xisca per tot adeu i moites abraçades a totom

    ResponElimina
  28. Hola som en Javi som de 3rB i no vaig venir pero els meus amics me varen dir que havia una estatua de un bou molt gegant que tenia unes valles molt grans . i vaig passar molt bé gracies Xisca.

    ResponElimina
  29. som n´Aina de 3erA i máncantat la excurcio per que les escultures eren molt guapes.

    ResponElimina
  30. Som en Luca de 3rA i vaig trovar un bou de veres i casi ens va atacar domes per que hi ha via una valla

    ResponElimina
  31. Soc en ivan de 3erA i me va agradar la excurcio perque varem jugar a molts de jocs

    ResponElimina
  32. hola som na aitana portillo de 3rAi ma gradat la bassa blanca perque hem jugat i lo altre no ma agradat tant.

    ResponElimina
  33. Hola som n'Alma de 3r a.me va encanta l'excursio al museu perque vaig aprendre molt i varem jugar.Me va agradar molt la cortina de vidres perque brillaba moltisim.Voldria tornar algun dia!!!!!!
    La meva germana segur que tambe voldra tornar!!!!!
    gracies a la meva profesora per la excursio. un beso adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  34. som n Esperança de 3rA ime va ajradar molt poro al final va ploure iva aturar de plopure inos feltava 1 pregunta i la varen acabar el nostro grup pero la mejoria no va acabar i els a vaij aiudar un poc pero lo mes impotantes que varem veure moltes coses , moltes escultures,moltes masqueres ,i tanbe li varen fer moltes coses que no sabia . MO VAIG PASAR MOLT BE!!

    ResponElimina
  35. Hola som na Maria de 3erA i vaig anar a la excurcio i em va agradar molt per que vaig veure escultures molt guapes ,vaig veure cuadres molt guaos i varem jugarn a un joc depistes i m´ho vaig passar molt bé.

    ResponElimina
  36. som en yassin de 3ra i m agradaria anar d excursio amb els amics.

    ResponElimina
  37. Som en Gerard de 3rA lanimal que mes me va agredar va ser el rinoseront.

    ResponElimina
  38. som na marta de 3erA I me va agradar molt perque havia figures rares i guapes el que mes em va agadar va ser la xupa que era de fusta i el rinoceront que era de fusta sel varen trobar congelat!!!!!.voldria tornar una altra vegada!!!!!.

    ResponElimina
  39. Hola som iria 3rA me agradat molt perque hem apres.

    ResponElimina
  40. som n'Alex de 3rA me va agradar el rinoceront perque era molt gran.
    I avia aprende molt.

    ResponElimina
  41. som en Aaron de 3ra i me va agradar el rinoceront tambe els cans cremats i el camell

    ResponElimina
  42. hola som na Valeria de 3rA i ma encantat perque a estat fantic i era molt prasios

    ResponElimina
  43. Hola. Sóc na Miri, una de les monitores de Sa Bassa Blanca.
    Jo em vaig divertir molt amb vosaltres i esper que ho passàssiu molt bé.
    A mi el que més m'agrada del museu són els alumnes que ens venen a visitar. Vos vull felicitar a tots vosaltres i a les vostres mestres.
    La obra del museu que més m'agrada és el Bou i el fòssil del Rinoceront davant la cortina de cristalls.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja veus que a nosaltres també ens va agradar visitar-vos. Moltes gràcies per participar en el nostre bloc!!!

      Elimina